Eet jezelf gezond & gelukkig

Voeding heeft een enorme invloed op onze gezondheid, maar ook op hoe we ons voelen.

In “Eet jezelf gezond & gelukkig” hebben we 25 recepten voor je samengesteld die je lichaam écht iets gaat brengen. Iedere hap is een feestje voor je lijf én ook voor je geest.

Wat ga je krijgen:

  • 25 top recepten voor ontbijt, lunch, diner en snacks die stuk voor stuk uitgebalanceerd zijn en waarvan iedere hap je lichaam energie geeft.
  • Bijna ieder recept heeft een uitgelicht verhaal over de gezondheidseigenschappen.
  • Uitgebreide informatie over voeding in relatie tot gezondheid, bijvoorbeeld welke voeding werkt ontstekingsremmend en welke voeding zorgt voor je brein?

 

Recepten zijn

  • Glutenvrij
  • Vegan & whole food plant-based
  • Ingredienten uit de gewone supermarkt
  • Makkelijk te maken

Nu direct beschikbaar én tijdelijk met €2,50 korting
(Maart 2022)

Als chef-kok ben ik opgeleid om eten lekker te maken, vaak met ongezonde ingredienten. In dit
e-book heb ik de recepten zo samengesteld dat je leert hoe je eten lekker kunt maken met ingredienten die je gezondheid vooruit helpen, op alle vlakken.

Winst voor de wereld en winst voor jou, want het zijn gerechten vol gezondheid!

De recepten zijn glutenvrij

Whole food plant-based, dus zonder olie en zonder toegevoegd suiker

25 top recepten + uitgebreide informatie over voeding & gezondheid.

Mogen we je even lekker maken met een kleine sneak-peak?

Eet jezelf gezond & gelukkig

– Ontbijt – Pannenkoekjes met munt en cacao. Cacao bevat fenylethylamine, een lichaamseigenstof die je ook aanmaakt als je verliefd bent. Munt zit bomvol voedingsstoffen, zorgt voor een schonere mond door de antibacteriele werking én het activeert je spijsvertering (handig zo aan het begin van de dag)

Broccoli-quinoasoep

-Lunch/Diner- Goed gevulde quinoa-broccolisoep. Broccoli bevat sulforafaan, een stofje wat helpt bij het op de juiste manier afbreken en opbouwen van vitaminen en mineralen, maar helpt ook om je cholesterolspiegel te verbeteren. Quinoa bevat eigenlijk het complete plaatje aminozuren, waardoor het een uitstekende eiwitbron is.

Havermoutkoekjes

– Snack – Havermoutkoekjes met gedroogde abrikoos en tijm. Haver is heel rijk aan bètaglucanen, dit staat erom bekend dat het je LDL-cholesterol in je bloed kan verlagen en ook hart- en vaatziekten kan helpen verminderen. Daarnaast heeft een gunstig effect op je bloeddruk. Gedroogde abrikoos bevat lekker veel vitaminen en mineralen. Tijm heeft anti-bacteriele eigenschappen en zit vol antioxidanten.

28 gezonde plantaardige dagmenu’s inclusief recepten en voedingswaarde. Bestel NU voor slechts €12,50 (t/m 19 mei)

         Maaltijdplan

Nee, dank je wel!

Pin It on Pinterest